برگزاری ششمین جلسه شورای پژوهش و توسعه تحقیقات بالینی
برگزاری جلسه شورای پژوهشی و توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان قلب
جلسه شورای پژوهشی و توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان با حضور ریاست جدید مرکز، اعضای شورای پژوهشی و مسئولان واحدهای مرتبط، روز یکشنبه مورخ ۲۴ خردادماه برگزار شد.
در ابتدای جلسه، ضمن تبریک انتصاب ریاست جدید بیمارستان، از زحمات، حمایتها و خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر حسینی، ریاست پیشین مرکز، در پیشبرد برنامههای پژوهشی، حمایت از فعالیتهای علمی و فراهمسازی بستر مناسب برای توسعه تحقیقات تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در ادامه، گزارش عملکرد واحد توسعه تحقیقات بالینی ارائه شد و اهم فعالیتها، اقدامات انجامشده، انعقاد تفاهمنامههای علمی، طراحی و راهاندازی وبسایت واحد تشریح گردید.
همچنین وبسایت واحد توسعه تحقیقات بالینی بهعنوان یکی از اقدامات مهم در راستای تسهیل دسترسی پژوهشگران به اطلاعات و خدمات پژوهشی معرفی شد.
در پایان، اعضای شورا بر ضرورت تقویت فرهنگ پژوهش، حمایت از ایدههای نوآورانه، بهرهگیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی و توسعه فعالیتهای علمی و پژوهشی در مرکز تأکید کردند.