سیاست های مرکز تحقیقاتی آموزشی درمانی قلب شهید چمران
- ارتقا کیفیت خدمات و ایمنی بیماران :
- توجه به ایمنی گیرندگان خدمت
- افزایش کیفیت خدمات بدون تحمیل هزینه اضافه به بیماران
- پیشگیری و کاهش خطاهای پزشکی
- ارائه خدمات به موقع و جامع به بیماران
- پیشگیری و کنترل عفونت های بیمارستان
- استقرار استانداردهای اعتباربخشی ملی:
- استقرار و اجرای استانداردهای بیمارستان دوستدار سالمند
- رعایت موازین بهداشتی و زیست محیطی
- بهبود و اصلاح فرآیند های اصلی، فرعی، پشتیبانی و مدیریتی
- بهبود و اصلاح ساختارها منطبق بر استانداردها
- مدیریت منابع:
- مدیریت منابع فیزیکی (مبتنی بر تکنولوژی ها و فناوری های نوین)
- مدیریت منابع انسانی (مبتنی بر تامین، حفظ و نگهداشت منابع انسانی با روش های علمی)
- مدیریت حفظ و نگهداشت تامین کنندگان مرکز (تکریم، عدالت در پرداخت و ..)
- مدیریت منابع اطلاعاتی (مبتنی بر فناوری های نوین)
- مدیریت منابع مالی (مدیریت هزینه ها، مدیریت درآمدهای مرکز، استفاده از پتانسیل خیرین و تعامل با سازمان های بیمه گر پایه و تکمیلی)
- بهره وری از کلیه منابع سازمان (انسانی، مالی، فیزیکی و ...)