رفتن به محتوای اصلی
x

دپارتمان بین الملل

دپارتمان بین الملل

::::: کیفیت خدمات سلامت ارائه شده در کشور ایران  از بسیاری از کشورهای منطقه بالاتر می باشد و در اغلب موارد در سطح بین المللی مطرح است و در میان استان های مختلف ، استان اصفهان به عنوان یکی از قطب های درمانی و گردشگری با ظرفیت های متعدد نقش تاثیر گذاری در گردشگری سلامت در سطح داخلی و خارجی بویژه کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس بعهده دارد که مرکز تحقیقاتی آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب شهید دکتر چمران با استفاده از استانداردهای وزارت بهداشت و براساس تکنولوژی روز دنیا با چشم انداز بسیار وسیع (تبدیل به برترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب کشور ) فعالیت می کند .

 این مرکز در راستای پذیرش بیماران قلبی و عروقی کشورهای همسایه ، اقدام به ایجاد شرایط رفاهی لازم با توجه به استاندارهای صنعت گردشگری سلامت و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان در بخش VIP برای مراجعه کنندگان محترم نموده است .

در بخش VIP:

   19 تخت بستری در اتاقهای مجزا و مبله با خدمات رفاهی و بهداشتی اختصاصی شامل خدمات صوتی ، تصویری ،  wifiو... می باشد که به ارائه هتلینگ مناسب توجه ویژه شده است .

   پزشک متخصص IPD

   کارشناس IPD جهت هدایت بیماران  و هماهنگی مراحل درمان

   ویزیت روزانه توسط پزشک معالج

   کادر پرستاری مجرب

   انتخاب غذا بر اساس منو تحت نظر کارشناس تغذیه

    لابی مبله مجهز به امکانات صوتی و تصویری ، مجله های آموزشی و روزنامه و کتابخانه جهت استفاده مراجعه کنندگان گرامی

   پارکینگ اختصاصی به منظور تامین آسایش همراهان محترم بخش VIP در نظر گرفته شده است .

   تور بازدید از اماکن تاریخی در صورت تمایل مراجعین محترم و اجازه پزشک معالج  پس از ترخیص امکان انتقال بیمار و همران محترم وی به هتل یا فرودگاه فراهم می باشد .

 

شایان ذکر است : پس از هماهنگی و پیگیری های مدیریت محترم بیمارستان خدمات ویژه و امکانات هتلینگ VIP نیز شامل قرارداد بیمه های تکمیلی می باشد .

کارشناس ipd

کارشناس ipd

سرکار خانم فهیمه شیروانی